Oferta szkoleń

Metody pobudzania kreatywności i podejmowania decyzji

Wyślij zgłoszenie lub zapytanie

Imię:

Nazwisko:

Firma:

Email:

Telefon:

Treść:


Data rozpoczęcia: 2013-11-30, ilość godzin: 9, cena: 980 zł

 

Planowane terminy szkoleń

Szkolenie odbedzie się w sobotę, 30.11 w godzinach 8.30-17.00

Karta zgłoszeniowa dla firm i instytucji

 

Cel kształcenia:


Kurs przeznaczony jest dla osób wykonujących jakąkolwiek pracę kreatywną i chcących usprawnić proces twórczy. Przedstawia dziewięć skutecznych metodologi generowania pomysłów i podejmowania decyzji. Pierwsza część szkolenia skupiona jest wokół generacji pomysłów. Uczy kursantów jak szybko i efektywnie tworzyć nowe koncepcje i rozwiązania, zarówno w grupie, jak i samodzielnie. Druga część szkolenia poświęcona jest metodom podejmowania decyzji i wybieraniu najlepszych, najbardziej optymalnych rozwiązań.


Wymagania wobec kursantów:

Brak, zagadnienia prezentowane są od podstaw.

Materiały i metodyka prowadzenia szkolenia:


Każdy słuchacz otrzymuje przygotowany przez trenera skrypt oraz certyfikat ukończenia kursu.

Szkolenie prowadzone jest w formie ćwiczeń praktycznych poprzedzonych krótkim wstępem teoretycznym prezentującym każdą metodę.

Trenerzy:


Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.

Program zajęć Metody pobudzania kreatywności i podejmowania decyzji :

1.    Kreowanie doznań.

2.    Wymyślanie pomysłów.

3.    DO - IT.

4.    Postawienie problemu.

5.    Poszukiwanie inspiracji.

6.    Metody generowania kreatywności.

a.    Burza mózgów - twoje podstawowe narzędzie.

b.    Eksplodująca gwiazda.

c.    Prowokacja, czyli odwrócenie i zaprzeczenie.

d.    Listowanie atrybutów.

e.    Ziarno losowe.

f.     Myślenie metaforyczne.

7.    Trudność w podjęciu decyzji.

8.    Metody wybierania rozwiązań.

a.    Metoda siedmiu filtrów.

b.    Drzewo decyzyjne.

c.    Graf konsekwencji.

d.    Model Kano.

e.    Analiza ryzyka.

f.     Macierz rozwiązań.

g.   Punktowa ocena rozwiązań.

h.    Plusy, minusy, implikacje.

9.    Prototypy.

a.    Warunki udanego prototypu.

b.    Od czego zacząć wykonanie prototypu?

10.    Zasada iteracji.


Opinie o szkoleniu


Dodaj opinię


Opinia:



Autor: