Oferta szkoleń

Gamifikacja (grywalizacja) - wykorzystanie mechaniki gier w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu zespołem

Wyślij zgłoszenie lub zapytanie

Imię:

Nazwisko:

Firma:

Email:

Telefon:

Treść:


Data rozpoczęcia: 2013-12-07, ilość godzin: 9, cena: 980 zł

 

Planowane terminy szkoleń

Najbliższe szkolenie odbędzie się w sobotę, 7.12 w godzinach: 8.30-17.00

Karta zgłoszeniowa dla firm i instytucji

 

Cel kształcenia:

Gamifikacja, zwana też grywalizacją (ang. gamification) to wykorzystanie mechaniki z gier (nie tylko komputerowych) do zwiększenia zaangażowania ludzi w działaniach poza grami. Dobrze zaprojektowana gamifikacja staje się silnym bodźcem kształtującym określone zachowania w jej odbiorcach. Dlatego nadaje się idealnie do wykorzystania m.in. w marketingu, sprzedaży, zarządzaniu zespołem, rekrutacji czy szkoleniach. Projektanci gier od dawna wiedzą, w jaki sposób mechanika rozgrywki wpływa na zaangażowanie graczy i jak “przykuć ich do monitora”. Celem szkolenia jest wskazanie zasad rządzących dobrze zaprojektowaną "rozgrywką" oraz uczy jak je zastosować w praktyce, by zwiększyć zaangażowanie klientów, częstość odwiedzin strony internetowej, wydajność pracowników, skuteczność szkoleń itp. Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą wyposażeni w szeroką wiedzę dotyczącą zasad projektowania gier niezbędną do rozpoczęcia projektowania gamifikacji.

 

Materiały i metodyka prowadzenia szkolenia:

Każdy słuchacz otrzymuje przygotowany przez trenera skrypt oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Zajęcia prowadzone są w formie wykładu i ćwiczeń praktycznych.

 

Wymagania wobec kursantów:

Brak, zagadnienia prezentowane są od podstaw.

 

Trenerzy:

Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.

Program zajęć: Gamifikacja - wykorzystanie mechaniki gier w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu zespołem:

1. Czym jest i czym nie jest gamifikacja?
2. Gracz

a. Jak działa nasz mózg?

Dopasowywanie wzorców.

Modelowanie rzeczywistości.

Wyobraźnia i empatia.

Potrzeby człowieka według Maslowa.

Zainteresowanie i zaangażowanie.

Teoria przepływu.

b.    Motywacje graczy.

SAPS.

Różne rodzaje przyjemności.

Klasyfikacja Bartle’a.

Wzmocnienie.

Pętle społecznościowe.

Dlaczego gramy?

c.    Demografia graczy.

Różnice między kobietami i mężczyznami.

Czego oczekują gracze w różnym wieku?

7 rodzajów inteligencji = 7 rodzajów mózgów.

Dane demograficzne z roku 2011.

Historia twojego gracza.

3. Gry.

a. Jakie powinny być gry?

b. Elementy składowe gier.

Podział MDA.

Tetrada

c. Temat przewodni.

4. Mechanika gier.

a.Zasady gry.

Przestrzeń.

Obiekty.

Akcje.

Cel gry.

Konsekwencje.

Ograniczenia.

Sędziowie.

Umiejętności gracza.

Szansa.

Punkty.

Nagrody i kary.

Podsumowanie - czym są zasady?

b. Pętla rozgrywki.

c. Balans gry.

d. Rzeczy, które ludzie lubią robić w grach.

5. Interfejs.

a. Interfejs fizyczny i interfejs wirtualny.
b. Przejrzystość.
c. Sprzężenie zwrotne.
d. Czym jest “responsywność”

6. Wprowadzenie gracza.

7. Jak to wszystko działa?

 

Polecane szkolenia uzupełniające:

Metody pobudzania kreatywności i podejmowania decyzji


Opinie o szkoleniu


Dodaj opinię


Opinia:



Autor: